Kiwi...

... lyktor och nejlikor... Det är fint det...
 
 
 
 
Nu sitter vi här och väntar på besök. Från England. Det är R som kommer, en kille som jag inte har träffat på sju år. Vi har dock haft kontakt. Vi träffades när jag och två tjejkompisar reste tillsammans i Asien. Vi bodde på samma hostel i Phnom Pen i Kambodja. Han kom fram och frågade om vi ville spela biljard. Och det ville vi. Det gick väl helt okej. En blind Kambodjansk tjej spelade bättre än M (ja, det är sant), och det är så vår "historia" började (c: Han hängde med oss ner till Sihanoukville och jag och han delade hotell och pratade om livet halva nätterna. Det var tider det! Och unga var vi. Så nu blir det kul å ses igen. Han jobbar inom the brittish royal navy och jag jobbar i Falköping. Nästan lika coolt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback