Just nu...

... är det mkt jobb. Vi håller på att ställa i ordning en tom lokal så att den ska vara redo för elever på tisdag. Mao är det en del att göra. Jag har tagit på mig ansvaret för lite piff av stället. Var på IKEA igår och shoppade loss på metervara och på bygghandel och köpte frigolit. Så idag har jag stått böjd hela dagen (minus två timmar på slutet) och skjutit med häftpistol. I tyg. I frigolit.
 
Favorittygerna är Fjällfly från IKEA! Av duktiga Tina Backman. Gillar särskilt den gula - S N Y G G!!!
 
Men ni nu... Som FORTFARANDE förljer denna blogg.. Ni får inte se bilderna.. Så ändra om era läsare och surfa till denna blogg istället, där har jag bloggat länge nu och ni som fortf läser här missar MASSA...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback