Fem höjdare!

Här kommer mina Fem höjdare. Väldigt sent, men skit samma. Bloggaren JJ på bloggen Form55 uppmandade flera av oss loppis-bloggare att lägga upp fem höjdare från året som gått. Jag är lite sen eftersom det är 2011 nu men here we go! Det finns många fler höjdare än dessa men tänkte att en höjdare ju måste vara något som använts mycket - så tog mest kort på saker som jag har framme och som jag använt en hel del! De är utan någon ordning, alla är lika bra! Rättvist så det förslår!



Detta skåp, inhandlat i Brålanda för 50 kronor. Används flitigt. Har inga speciella saker i det utan det fungerar som en quick-fix då man får gäster. Då ställer jag in allt som ligger framme å skräpar: laptop, choklad, för många värmelyktor, bäcker.. Perfekt!




Soffbordet för 40 kronor! Snyggt och härlig form!



Två små handdukar från Marimekko smo jag tror ja köte för 5 kr styck och en från Pelle vävare för samma pris.


Denna klänning! Lite old-fashion men skit i det! Älskar blandningen av rosa och grönt! Minns ej priset men var nog runt 100 pix!



Ett av de senaste inköpten. 10 små assietter från Gefle 75 kronor för alla. Behöver jag dem? Nej, men de var så fina så var svårt å stå emot!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Helt underbara fynd! =)



God fortsättning på det nya året!

Kraaaaaam

Sanna

Postat av: Eli

Vilka rara tallrikar! Gott Nytt Fyndår!

2011-01-02 @ 23:42:21
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback