Vit morgon..

... var det imorse då jag vaknade. Hela Skövde var vitt och likaså cykelbanorna.. Eller nej. De var mer gråvita, framförallt spåriga och isiga.. Så det tog mig 30 minuter att cykla till jobbet och jag hann precis dit tills lektionen startade.. Nu har det mesta smält bort men nu fryser det på och är halt. Jag har inget alls emot snö men i trafiken är det ingen höjdare.

Var på loppis en sväng efter jobbet men köpte inget! Jag har verkligen legat av mig. Jag är inte riktigt på humör utan vill mest slänga, skänka, röja undan. Har förresten bestämt mig för att göra mig av med min samling jumbokoppar så om någon är intresserad - hör av er! Så länge får ni ha en skön helg. Jag ska däcka i en bortlovad soffa nere på stan och ha det gott!



Några av Jumbokopparna på översta hyllan

Kommentarer
Postat av: annapladder

Jag skulle kunna tänka mig ett gäng jumbokoppar! Vad skaru ha? :)

Postat av: Carro

Jag känner igen det där med att man tröttnar på sakerna och vill göra sig av med dem....Har ju själv gjort mig av med ganska mycket bröte det senaste...



Men du, jumbokopparna är ju superfina, tror du inte du kommer ångra dig om du gör dig av med dem?



Jag gjorde mig aldrig av med min kryddhylla efter att ha lyssnat på dig (och en vän till) och det är jag glad för idag. En dag kommer jag hitta en perfekt plats till den, men just nu när vi bor här, då får den husera på vinden!



KRAMAR!

2010-10-23 @ 10:29:45
Postat av: Lybtar

I bland har man verkligen inget flyt alls.

Nu behöver vi absolut inga kaffekoppar så vi avstår från att hjälpa dig att bli av med dem :)

2010-10-23 @ 10:30:27
URL: http://porslinochnostalgi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback