Efterlysning...

.. hörrni! jag lånade hem denna inspirationsbibel från biblioteket:
 
 
Swedish details, eller Detaljer, som den hette från början, av paret Huett. En mycket inspirerande bok! När jag bläddrade så fastnade jag för denna sidan:
 
Så himla fint kök! Men det jag fastnade för mest var den fina girlangen/ljusslingan runt fönstret:
 
 
Rosa och grönt! Min favorit-färgkombo! Så himla fin! Ser ut som om det är rosor, osäker på om det är ljusslinga eller inte, men vill ändå gärna ha en kitschig ljusslinga runt fönstret i köket.. Men jag vill ju ha denna!!! Har kollat en del på ebay och etsy, även på kitschsweden men inget...  Där finns fina ljusslingor i form av blommor men de är ändå inte som denna, tror jag.. Så om någon har något tips hör gärna av er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback