Det är just blandningen...

... mellan nytt och gammalt som jag gillar. Jag är inte så myckeet för en lägenhet helt i murriga färger typ 60/70-tal utan gillar att ha en vit bas och att sedan addera färger därefter. Kan även gilla en del shabby-chic grejer. Jag tycker inte man ska va för hård i vad man gillar och inte gillar. Att en stil inte är en själv medan den andra är det. Nej..  Kopia eller original spelar mig ingen roll. Det är inte ärket som avgör om något är snyggt eller inte. Sen visst ska alla konstnärer ha sitt om de kommer på en bra grej/design. Självklart! Viktigast är väl att vara lite fri i sin stil/inredning? Annars tror jag att kreativiteten avstannar.



Som här: En härlig blandning av ny design (Greengate) och gammal, (Berså) samt lite nybakt till det! Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback