Lördagskoma

Igår delade jag och Emil den omtalade cavan... Men inte bara den. Även en vinflaska delades och sen blev det fin mat och dans. Sen slocknade jag. Vaknade imorse med en väldig huvudvärk. Fin start på helgen.

Loppis blev det, men inte många fynd. En grön-vit-rutig duk var allt som slank ner trots att vi tom drog till falköping för att försöka fynda vidare. Men ibland så är inte turen med en.. Eller rättare sagt: ibland går man upp för sent för att hinna åka på loppis innan allt har stängt. Vi får se om vi gör ett nytt försök imorgon. Den som lever får se.

Har förresten kollat lite på hus. Inte för att vi ska köpa eller så. Noway. Mest att jag vill kolla. hittade detta huset. Ingen skönhet utanpå, men vilken potential inuti! ta bara bilden med de höga vita dörrarna.. Så vill jag bo...


http://www.hemnet.se/beskrivning/586007?r=3


Kommentarer
Postat av: Anna

Ett hus med potential :)

Vita snickerier - som de fina dubbeldörrarna - me like!!! A lot!

2010-02-28 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback