Fullt med blommor...

... har vi nu här hemma. Det är så himla fint! De flesta köptes på gårdagens marknad! Så himla härligt att gå på torget och köpa blommor, grönsaker, ost och annat! Så himla härligt!
 
 
Kolla färgerna!
 
 
Eller dessa!
 

Tre gladioler...
 
 
På en byrå som mina föräldrar kom med i veckan. Jag köpte dem i somras men har ej fått hit den förrän nu. 50 kr betalade jag, den KAN ha stått hos mormor och morfar för längesedan! Så himla fin! Kolla bara knopparna:
 
 
På byrån står också en jättefin blomma som jag fick från C + J som var här med bebis o hund i helgen. Den är i en jättefin kruka från IKEA, ser så retro ut men är alltså nyproduktion! Fin va?
 
 
Avslutningsvis en liten rosknopp i en Berså-äggkopp (c:
 
 
Någon som har ett jobb till mig...?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback