Här rensas det...

... i mängd. Hojta om du är intresserad av något. Kan skicka det som är ej porslin.
 
 
Bricka, turkos, ca 30 cm i diameter. Nyskick.
 
 
De kända Fazer-ögonen! Olle Eksell, Fazer.
 
 
En liten söt blommig bricka.
 
 
Tre finfina skålar till plockmat.
 
 
Tre till fina skålar som nog helst ska stå på en passande teakbricka.
 
 
Flamingo, Stavngerflint. Så fint skick!
 
 
Stavangerflint. Bra skick!
 
 
Fem koppar, Stavangerflint!
 
 
Allt det norska ihop... Då vill man ju nästan behålla det själv...
 
 
Sea glasbruk, ishink och en vas.
 
 
Finfin skål, perfekt till det mesta. Säljes endast för att jag har två andra gula och en turkos... Perfekt storlek! Melamin!
 
 
Tre finfina koppar! Bavaria
 
 
Passar ihop med vita eller röda fat. De hör ihop med de vita.
 
 
Finfin gammal saftkanna/tillbringare och underlägg till läsk/glas
 
 
NY IB Laursen tillbringare.
 
Det som ej säljs här kommer jag sälja på loppis.
Du kan ha dem till vilka fat du vill... Men de hör ihop med de vita!
Det som ej säljs här kommer säljas på loppis. Maila bud till [email protected] eller facebooka mig på min stajnich-sida på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback