Trögt...

.. här på bloggen. Både på roliga inlägg och på att komma in på sidan. Undrar om blogg.se har ngt skumt för sig...
Imorgon är det då dags för utmaningen. Att visa hur det VERKLIGEN ser ut i köksskåpen.. Har koll på att vissa av er Retro-bloggare är med - kul! Reglerna är få men den viktigaste: Inget piff innan. Det ska se ut så som det verkligen ser ut (c:
Var på Gengåvan idag. Några fynd blev det. Ska visa dem lite senare.
Annars har jag blivit helt såld på Gefles Stina-porslin. Hade en del koppar och fat med det när jag var yngre - gymnasiet. Men sen blev jag mer inne på romantiska saker och mer blandning av färger så de gavs bort. Hur kunde jag?!?! Klart att Stina ska ha Stina-porslin. Så jakten fortsätter...
Fina va?
Bilden lånad härifrån...

Kommentarer
Postat av: Elna

hej! Går in på din blogg i bland och blir alltid inspirerad, du har så fina retrofynd i din samling. Jag letar också efter stinaporslinet som jag älskar. Jag hittade 4 tekoppar då jag var i Norge, helt fantastiska, men ingen tekanna så jag köpte en fokuskanna i samma stil.

Ha det fint

/Elna

2011-09-14 @ 18:45:59
Postat av: Eli

Jättekul utmaning, sitter och kollar runt på alla bloggares inlägg. Själv befinner jag mig i ett in-between-tillstånd vad gäller köksksåpen, så det får bli en visning senare. Men som sagt,vilken lyckad utmaning! Stina är för övrigt fantastisk, men jag har sällan sett den. Har bara en tallrik, i min Helmersamling.

Postat av: Benny

Jag håller ögon och öron öppna :-) Ps. testar med Firefox nu, då funkar det!

2011-09-15 @ 11:26:40
URL: http://porslinsbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback