En utmaning...

... tycker jag att det börjar bli dags för. Den är främst riktad till alla er retrobloggare som jag ser ute på fejjan i olika forum. På ett sätt känns det som man har en aning om vem ni är eftersom jag följer era bloggar. Men samtidigt vore det kul å veta lite mer. Så vad säger ni? Är ni på? Ni andra som inte har specifika retrobloggar får hemskt gärna hänga på också! Glöm inte att länka till varandra och att göra oss andra uppmärksamma på när ni skrivit något!


Jag tänker typ en kort levnadsbeskrivning, familj, ev. utbildning, jobb. Framtidsvisioner, intressen, saker som upprör/gör dig glad. Tänk lite "mina vänner bok" (c: Häng på om ni vill när ni vill, emn vore kul å få veta lite mer om er!

Jag kör igång inom en snar framtid.

(Här tänkte jag lägga in en bild på mig själv för att bjuda på mig men ser att jag inte har i stort sett några bilder på min dator.. Fick bränna ut allt för ett tag sen då datorn var överfull.. Så tyvärr... Men även det får ja ordna (c:  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback