Såhär trött...

... är jag efter denna arbetsvecka.
Helt slut och en massa namn, tankar, förkortningar, paragrafer och mail snurrar runt i mitt huvud.. Och imorgon kommer det va ännu mer för helgen som vi nu stundar inför kommer vara full av kursuppgift-skrivande. Fy fan. Varför varför varför började jag plugga igen? Jag är knappt motiverad... Visserligen är vissa av de böckerna jag läser väldigt intressanta.. Men kunde det inte bara räcka med det för att bli godkänd?
Vet att många av er läsare helst vill se loppisfynd. Men tyvärr. Det hinns inte med så mycket nowdays och om det hinns med så är det mörkt då jag kommer hem så korten blir för fula för att läggas upp. Har dock köpt ett par vintage-skinnstövlar i veckan för 85 spänn. Kort kommer! Hold on!
Nu är det jag, falukorven, ett glas rött och senare Idol. Sen sover jag gott i soffan bortåt tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback