Här sitter jag...

... lite smått olycklig och längtar efter ett hus eller bättre dagar. I förrgår fick vi reda på att högstadiet på skolan där jag jobbar eventuellt ska läggas ner. Beslut ska fattas på onsdag nästa vecka. Anledning: integration. Vet inte om jag håller med där och tänker inte gå in på det närmare här på bloggen. Men surt känns det och har svårt att tro att det innebär en framtid för mig jobbmässigt efter jul. Men, men, den som lever får se.

Idag var planen att jag skulle gå på loppis. Det blev inget med det. Vaknade 11 och har ännu inte fått på mig annat är myskläder... men snart måste jag ut.

Har inga planer för helgen. Även det känns lite surt men som man bäddar får man ligga - lite trist med andra ord. Men, men.. Jag kanske skulle ta tag i mitt liv och rensa ut köksskåpet eller garderoben. High life!

Nej. Får nog inleda med en promenad. För alla shoppingsugna så är det halva reapriset på din sko. Jag var där igår och tog för mig.

Det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback