Min skotte å ja...

... vi har det så bra! Jag äääälskar Skotte! Mörk utanpå och ljus och gräddig inuti! Mmmmm! Å kaffe till det blir underbart!



Igår hade jag å S en efterlängtad AW på Parnassen. Skvallret flöt och rödvinet likaså - flott!

Idag drog jag, A-K och Emil t Mariestad för å leta loppis. Blev lite misslyckat just på loppisfronten, men hade det trevlig ändå med lunch och glass . En sak köptes dock, men det var här i Skövde, en klänning för 60 kr. Hade gått och klämt på den i två veckor och sen var den lite speciell och söt på så då fick det slås till!





Snart iväg t A-K för vin och skratt åt melodifestival.

Tro det eller ej men nu ska ja ut på en springtur. Konstigare saker har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback