Jag tror inte...

... att så många av er förstår exakt H U R mycket kläder jag har. Och det ska ni vara glada för. först kanske ni skulle bli lite avundsjuka.. Typ väldigt. Men sen, när jag började berätta hur svårt det är att få plats med allt, att jag gärna vill flytta härifrån till ett hus och vad all det packandet skulle innebära.. Då skulle du kanske dra åt dig snoken lite och bara peta lite försynt på kläderna och önska att du fick välja några saker.. Inte alla, men några.. Snälla? Njae, eller kanske det.. Sen, om du tog en rundtur i vår lägenhet skulle du knappt vilja peta på sakerna längre utan mest packa ner skiten i sopsäckar och köra iväg dem till en skola i ett fattigt land och ge alla elever kläder för 5 år framöver... Nästan... Så idag, från att jag kom hem från jobbet vid halv fyra har jag suttit här vid köksbordet. Snutit mig, kissat, druckit vatten, fortsatt med sockerfrosseriet och lagt ut annonser på tradera.. Sen har jag också rensat bort en del som jag med glädje skänker bort. Det ni... Fruktansvärt. Jodå.



Såhär ser t.ex vårt gästrum ut nu. Joråsåatteh... Välkommen!


Kommentarer
Postat av: annapladder

Åh, inte sälja dina klänningar! Skit i att de tar plats, hyr ett förråd eller nåt! ;)

Postat av: Linda Leek

Så fina saker du hittar hela tiden Stina! :) Är det nere i söder man ska bo månne?

2011-05-02 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback