Rensat....

... gjorde jag igår. Det var skönt, och en hel del åkte bort. Mest saker som jag köpt det sista året... Undrar varför det alltid blir så. Det var skönt iaf. Helgen var rätt lugn och det behövdes.
Idag hade vi aktivitetsdag. Jag har gått nära två mil och i det ska läggas in att jag bestigit Billingen och sen be-av-stigit berget också.. Eh. Ja är trött i mina benmuskler. Länge sen det hände. Går en mil om dan nu, till och från jobbet men dagens klättring tog kål även på mina ben.

Sen har jag gjort ett fint fynd. Eller flera faktiskt. Var egentligen inte meningen men så blev det. Här är ett av dem:


Ännu en Krokus formgiven av Saara Hopea för finska Nuutajärvi (Notsjö) glasbruk. Fyndade ju en svart sådan i
somras för 40 kronor. Denna kostade 10... Såg en sån sen dagen efter. Då såldes den för 225...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback