Helgens fynd...

... blev diverse. Jag börjar med en Acne - blus som jag köpte för 50 spänn strax innan stängning. Hann ej prova och väl hemma var den rätt stor. Så kanske att det blir ngt för tradera...




En härlig sockerkaksform för 5 kr! Roligt då de inte bara är sådär vanliga...




En vas för 15 kronor. HAr en likadan fast i mer mörkblå nyans!



Duken som allt ligger på köpte jag också. 10 kronor!

Det bästa idag var denna skinnväska för 10 kronor. Ska försöka fixa ett snyggt axelband också så blir den perfekt!





Och avslutningsvis två vereco-skålar!



Det var allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Benny

Snygg väska, jag gillar såna, de är rätt tidlösa!

Vasen din är en Ekenäs tror jag bestämt, har sett flera såna i olika färger, klarblå, lila etc, vissa med etikett. Rätt fina tycker jag!

Postat av: Khina

Det var bra fynd med tanke på priset. Den blåa vasen var ju jättesöt å sockerkakan måtte ju bli ännu godare i en sån fin form.

2011-02-27 @ 22:51:41
URL: http://gamlakonsum.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad mycket fint du fått ihop, alltid kul när man hittar så blandade saker. Och den snygga väskan var verkligen ett riktigt fynd!

2011-02-28 @ 11:30:29
URL: http://porslinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback