Förstoppad...

... som ni nog märker. Har inte så mycket att skriva om. Jobbar mest. Umgåts med A-K. Trevligt. Inga fynd. Vill mest flytta. Ytor, plats för vänner, för gäster.. För liv. Jag kommer säkert skriva mer någon period men är knappt hemma och då blir det inte så mycket att skriva om, för jobbet hör inte riktigt till min blogg...

Jag saknar gott kaffe, sol, vind och vatten, varma vindar, härliga sommarkvällar med släkt och vänner..

Bloggen finns kvar, ska bättra mig med inlägg då ja känner för det.. Men just nu så rensas det. Har sålt 15 plagg sista veckan på tradera och var iväg med tre kassar förra veckan till loppis. Känns fint..

Nu sova. Trött.

Carro: Kortet bara blev, men ja gillar det också. Framförallt för att det var det enda kortet där jag inte såg ut som en tjock ballong i facet.. (c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback