Punka, muffins och loppis

Nu är klockan 21.25 och detta är första gången jag suttit ner sen ja drog från jobbet strax efter fyra (om man bortser från när ja cyklat). Ja cyklade hem först för att lämna mina tomma matlådor. Sen drog jag till E-hjälpen där ja köpte tre assietter och en liten ram.



5 kronor styck, engelskt porslin. Fint tycker jag och är vackert att blanda med Green Gate (Greengate).

När ja kom ut från E-hjälpen så hade ja punka på cykeln. För andra gången på en månad. På exakt samma ställe. Bittert. Så ja gick hem med skiten, bytte cykel och tog den andra ner på stan. Gick på lite mer loppis där ja hittade denna i formpressat glas för 10 kr!




Fin. Sen drog ja en runda till på stan och handlade lite mat. Efter det drog ja hem, lämnade allt och cyklade till Elins esplanad där ja bunkrade upp med cykelslangar och sen drog ja hem. Det var snart tre timmar sen. Sen ja kom hem har ja bakat drygt 25 jumbomuffins och tvättat. Nu e ja helt slut och överhettad och sitter ner. Det är värd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback