Linköping by day and night

Nu är jag hemma! Har haft en väldigt lugn helg i Lkpg men är ändå helt slut. Kom dit i torsdags. Fick härligt god soppa och macka hos Maria och vi satt och snackade ett bra tag. Sen var det sovdags. På fredagen jobbade M så jag gick upp, läste tidning och gick sen ner på stan. Hälsade på personalen på Lindex där ja jobbat i tre år samtidigt som ja pluggade och sen gick ja mest runt. Tog en lunch, en kaffe, njöt av vädret, kollade lite och gick mest och barra tittade. Så mycket minnen.

På kvällen drog ja till Malin, som ja läst historia med. Det var väldigt mysigt och hon bjöd på god mat och jag hade med gott vin. Det blev en sen kväll och en massa prat om viktiga saker. Vi har ej setts på två år men ändå kändes det som förut. Härligt med sådana personer!

Det blev några fynd på loppis:



En sydd tårta (c: Som någon knåpat ihop. 50 kronor fick ja ge. Den gör mig glad!


En korg.. Vet ej vad jag ska ha den till.. Blir antagligen en framtida plantering som får rum i den.. 15 kr

På lördagen var det ett helt fantastiskt ljus! Det påminde så mycket om Vietnam! Hög luftfuktighet och fantastiskt ljus!






Sen blev det fika på café Berget...





Supergott kaffe och rättvisemärkt choklad med ingefära och apelsin!



Höst... Fint!

Kommentarer
Postat av: Maria

Var mysigt att ha dig här! Som alltid:)

2010-09-27 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback