Vem äger vem?

Det är kul det här med porslin, loppis och inredning. Väldigt kul. Jättekul. Tills det inte är roligt längre. Tills det mest känns som om alla dina prylar äger dig, inte tvärtom. Så nu ska jag försöka rensa lite, när jag ändå har en ledig vecka innan nya jobbet. Sen får jag se om det ska säljas eller skänkas. Vissa delar av mig vill mest bara packa ner det och ställa det i förrådet. Men förståndet säger NEJ till det... Då kommer jag tro att jag har mer plats än vad jag har och fylla upp tomrummen i köksskåpen igen. Jag hoppas att jag behåller mitt förstånd nu i veckan. Här behöver rensas..


Rensas bort... Någon som är intresserad? De cremefärgade med fina blommor på heter Bibo fr Upsala Ekeby, flata och djupa, turkosa från Bo fajans och de översta assietterna är mest retro å fina (c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback