Barnvakt...

... var jag idag. Jag och Emil. Vi åkte till syrran med man och lät dem gå på bio och tog hand om godingen. Det gick bra. Tog en snabb sväng på stan, lagade mat, matade, bytte blöja och myste. Hon är verkligen världens goaste! Det bästa var ändå när föräldrarna kom hem och hon bara rusade dit! Hon som knappt kan gå! Vevandes med armar och ben och blev helt till sig! Nästan så jag sällde en tår. Var så himla härligt!

Snart helg nu. Som jag längtar. Denna vecka har varit jobbig. Men på lördag är det öppet hus så bara att jobba som vanligt. Trist. Jag ville på loppis. Måste fixa till fina julgardiner. Vill ha en kappa i sötet och sen små sådana där  - typ draperier - som täcker nederdelen av fönstret också.. Svårt å förklara så kolla
här så förstår ni!

Nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback