Tröttare idag

Idag vaknade jag och var redo att hoppa ut å bättra på brännan som försvunnit sen Frankrike då jag för en gångs skulle kände mig lite fräsch. Men icke. Solen höll sig gömd långt bak molnen. Emil kom hem efter att han jobbat natt. Vad skulle jag göra?

Jag målade om hallen. Nu är jag jättetrött och är nervös inför att jag ska informera Arbetsförmedlingen om mitt arbete imorgon.. Det är ju de som skickar deltagare till projektet jag jobbar i. Måste fundera lite på vad jag ska säga. Vet dock inte om jag ska informera typ 8 eller 50. Stor skillnad på hur man lägger upp infon - tycker jag... Skit samma. Här är hallen före och efter. Är ej helt nöjd. Den ljusgrå nyansen blev lite väl kall i förhållande till golvet tycker jag men skit samma. Det är iaf ljusare nu än vad det var innan och det var poängen!



Innan... Mörkt ful grå tapet.. Fult. Mörkt.



Sen: Ljusare.. Detta taget utan blixt



Med blixt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint det blev! Ljusare och väldigt inbjudande :)



2010-05-31 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback