Thoughts

Just nu har jag mycket att tänka på. Jag blir väldigt känslosam i vissa lägen och ett sånt läge har jag fastnat i  ett tag. Funderar mycket på livet och vad poängen är. Det låter kanske skumt. Inte så att jag tycker att livet är kasst, mer att jag skulle vilja ha ut lite mer av livet..
Nu det sista så har jag varit uppbokad väldigt mycket på helgerna. Det har varit både roliga men också lite jobbiga saker. Om vissa saker varit annorlunda så kanske jag hade hoppat över vissa moment, men nu är det inte så. Jag tycker att det är jobbigt då man är för uppbokad. Jag vill vara öppen för lite mer spontana saker.. Som idag. En på jobbet frågade om jag skulle med hem t henne och dricka vin. -Ja! Är min spontana reaktion men sen tänker jag på hur lägenheten ser ut samt att vi får främmande imorgon som stannar hela helgen och då måste man ju göra ngt åt det... Plus att jag börjat springa en del igen och då vill jag inte missa de dagar jag tänkt träna. Jag måste va rätt disciplinerad då det gäller att springa. Annars kommer jag av mig och så slutar det med att jag skiter i allt och bli ännu mer depp..
Jag är bara lite trött på allt just nu och tycker inte att något är så kul. Jag saknar mina vänner och det gamla, lite ansvarslösa livet... Helt plötsligt blev man liksom så vuxen. Jag gillar det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback