Redo!

Yes!
*Sprungit veckans alla löp-pass - check!
* Jobbar kvar för denna veckan samt fram till och med tisdag - check!
* Fått lite fräknar och en mycket ful bondbränna - check!
* Packat inför resan - nepp
*Har ngt att packa i med ryanairs bestämda mått? - nepp
* Druckit den första TORRA cidern (inte sån där sötsliskskit)- väl kyld och fransk - check!
* Fått min fina, billiga och välsittande nya 50-talsklänning som jag ropade in på Tradera i förrgår! - check!

Men who cares? Jag är påväg mot Franska riviäääääääääran och det ska bli underbart! Antaligen sjuuukt dyrt och lyxigt om jag känner min respartner rätt (fel?) men whooooo cares? Har sällan sett fram mot en semester så mkt som nu. Nu ere bara å hoppas att lavan drar iväg å att vädret håller vad det lovar (c;

C U!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad härligt!! Ha det alldeles alldeles underbart!

2010-05-21 @ 21:44:17
Postat av: annapladder

Trevlig resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback