Lite bilder..

Igår kom Emils föräldrar + syster hit. Vi åt mat och sen svidaade vi om och drog mot Gbg där det vankades opera: La bohème. Alltid då jag varit på något sånt; teater, musikal eller opera så undrar jag varför jag inte gör det oftare. Även denna gång kändes det så. Det var väldigt bra och jag blev riktigt berörd av hela grejen. God mat åt vi också, på självaste operabaren.. Nice.. Nu väntar jag på att föräldrarna ska komma hit efter deras heldag i Gbg. jag har jobbat, vart på stan och tränat. Så jag är redo för helg. Minst sagt.

Här kommer lite bilder från förra helgens dop och loppisfynd (c;




Familjen Mahrle!



... igen..



Anna Aurora Kristina Mahrle



Små assietter som jag tidigare har stora tallrikar och djupa. Jag har hittat dem på en massa olika ställen: Frändefors, Vänersborg och i Göteborg. Nu är samlingen komplett!
Dekoren på fatet heter Seattle tror jag.. Ett engelskt porslin, design Kathie Winkle



Ännu en Kold-burk. 15 kr



Väska 45 kr. Snygg!

Som ni kanske minns så skrev jag att jag hade handlat för dryga 300 kronor. Fler kort får ni inte nu för jag köpte en massa kläder som alla ligger i tvättkorgen. Men kanske kommer det kort längre fram.. Får se (c;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Väskan är supersnygg!!

Burken med och fatet. Vad heter dekoren?

Postat av: Stina

Dekoren på fatet heter Seattle tror jag.. Ett engelskt porslin, design Kathie Winkle

2010-05-16 @ 15:01:54
URL: http://stajnich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback