Greys..

...anatomy.. Vilket program det är! Det är min kran, ventil, nappflaska, mitt fönster, spegel, ja allt! Aj lööööv it! Ja älskar Dr Shepherds ledsna ögon, Merediths halvmesiga röst, Callies härliga utseende och coola attityd till allt och alla, Alex sexigt sura uppsyn och chefens insiktsfulla råd... Tror aldrig jag sett ett avsnitt av Greys som jag inte lipat till. Kanske är det för att jag är lite svag för läkare, för att jag behöver lipa lite, för att programmet ofta tar upp lite sjyssta ämnen och kanske bara för att jag helt enkelt gillar lite amerikansk såpa. Ja vet inte. Men jag gillar det. A lot.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med!!



Du har ju turen att ha en läkare nära :)

2010-05-27 @ 10:19:33
Postat av: Carro

Aj lööve Grey´s! Måste vara bästa serien ever! Nu kan jag faktiskt se ett avsnitt utan att lipa, men tidigare så har onsdagkvällar mellan 21 och 22 varit min "gråt-timme"!! Ganska skönt att lipa lite ibland tycker jag...



KRAM!

2010-06-02 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback