Stängda dörrar...

... är inget för mig. Jag vill att det ska vara öppet.. Så när jag kom hem idag och dörren tillgästrummet var stängd tänkte jag att Emil kanske fått nog för att det ligger lite för mkt "ska säljas på tradera-prylar" där...
Sen tänkte jag inte så mkt mer på det...


Förrän jag skulle in dit för att hämta en såld klänning... Vad ser jag då?



En splitter ny Skeppshult damcykel!!! Jag bara stod och tittade.. Nej, det gjorde jag inte, men sånt ska man ju skriva... Jag stängde dörren och gick ut till tv-rummet där Emil var och låtsades som ingenting... Nej, det gjorde jag inte. Jag blev stående och bara stirrade på honom. Först log han och sen fattade han vad jag sett...

Det är min första icke-röda cykel och den första riktiga vuxen-cykeln.. Antagligen blir det denna eller en crème-färgad.. Jag har en cykel nu. En racercykel som pappa renoverat efter att syrran köpt den på en polisauktion. Jag har cyklat lite på den men jag e mest spänd och lite rädd då jag sitter på den eftersom att den ej har bakåtbroms.. Men nu kommer det bli cykla av!

Emil köpte en ny cykel till mig och han tog min racer. Bra byte!

Kommentarer
Postat av: Elin Osso

Men du hade ju en fin cykel... vad hände med den?

Kram

2010-04-01 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback