Midsommar 2010

Jaha. Då var man hemma igen. Grymt osugen på att arbeta imorgon efter en sån här helg. Fredagen började med brödbak. Sen färd mot Alingsås och träff med ett härligt gäng. Sen blev det kök, massa nubbar och lite för mkt alkohol och en eller annan snus. La mig vid halv fem tror jag efter att jag och emil berättat för Maria att vi är tillsammans - efter tre år kommer hemligheten ut. Nice.

Lördagen var lugn, just som den behövde va.. Man det var underbart väder så blev sol, bad, grill och umgänge! Mysigt!

Idag såg det väldigt grått ut då vi vaknade men sen sprack det upp och jag är nu röd som en kräfta..

Här har ni kort:



Kvällens värd: Charlotta!



Helena och Chrille, som gifter sig i september!



Nattlig dans...



...suddig dans runt stången..



John, Jennie och Emil



Kubbspel



Vackert!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback