Lite loppis och engagemang plus körkort

Körkort. Det var tio år sedan jag tog det nu i sommar och idag var jag och tog ett nytt kort och präntade ner en ny namnteckning. Såg rätt mkt äldre ut på det nya kortet än på det jag tog för tio år sedan. Mer rynkor, vildare hår, lite mörkare under ögonen, svettig, stressad och lite lätt desperat blick (kom in och tog kort 5 minuter innan de stängde). Men. Skit samma. Nu är det gjort.

Kul med ert engagemang för mitt täcke (c: Jag tror egentligen att gult skulle va mer jag. Den gula tonen är exakt den som är i själva täcket och skulle göra att de smälter ihop fint och att det inte ser för "hemmagjort" ut... Så egentligen skulle jag ju ta den gula. Kanske blir mer det resultat som jag vill ha. Samtidigt så älskar jag ju grönt och tycker den gröan är roligare än den gula... Ah... Får nog fundera ett tag till  men tack för ert engagemang och tankar!

Sen blev det lite loppis igen (c: Var för längesen nu (söndags) så lite desperat var jag nog.. Och några fynd blev det. Bokade också upp mig på en lampa som de lovade att fixa sladden på till nästa vecka. detta blev det idag - allt för 25 kronor!





Erik Kold? Tror det iaf. För å ha lite smör i (c:



En kaffekopp (den låga) från Boda Nova som passar bra till mina höga temuggar från GRANIT. Köpte egentligen två men en gick sönder på hemvägen. Lite synd men skit samma!



Påskig tallrik, Rörstrand Piip tror jag den heter..



50-tals spegel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback