Telia

igår när jag loggade in på Swedbank för att se om jag fått in några betalningar från alla tradera-handlare så hade jag fått en räkning. Den visade sig vara från Telia. Räkningen från Telia visade sig vara på drygt 3.600 kronor. 3600 KRONOR!!!! Förstår ni vilken chock jag fick?! Nog för att vi har allt hos dem: tv, bredband och telefoni min ändå: 3600 kronor.. Då jag kollade vidare på specifikationen så visade det sig att de har tagit ut en avgift för tv stor - vilket vi inte ens har - och debiterat oss för bindningstiden - 12 månader eller ngt sånt... Så idag när jag väl masade mig ur sängen blev det samtal, köande, bad dem ringa upp. När de väl ringde upp så sa jag som det var plus att jag upplyste dem att INGEN faktura från dem har stämt sen vi skaffade dem. Det slutade med att han tog bort fakturan. Det var ju inte mer än rätt, men ändå. Så trist att jämt behöva ringa och upplysa dem om deras fel. Bra dock att de lyssnar och rättar till det.

Nu loppis, källsortering och stan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skön avgift att bli av med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback