Skidor och fotboll...

Idag har jag och pappa åkt skidor igen. 15 km blev det. Vi åkte rätt fort och tur var det för det var riktigt kallt! -12. Men det var skönt då det var över. Innan det var vi T-hättan och kollade lite på Oden. sjukt trist köpcentrum så vi drog snabbt hem igen.

Igår så kollade jag lite på nätet efter fotbollsklubbar i Skövde. Vet inte varför, bara blev så. Hittade bara en så jag mailade dem och frågade lite om deras målsättning, trupp m.m. Jag skrev inget mobilnr. Idag så ringde en kille typ vid tio. Han hade lyckats leta upp mig (??!) och började snacka om fotboll. Så på torsdag ska jag med och träffa alla och kolla läget lite. Har ej sagt att jag ska börja eller så men vore kul å börja spela lite igen, hålla på med en lagsport. Är litet trött på den här ensamträningen och vill verkligen tillbaka till lagkänslan. Är trött på F&S för tillfället också. Visst, det är bra och så och du blir genomtränad men just nu så känns det inte kul. dags för ngt nytt helt enkelt. Jag är ju mkt av en periodare. Gillar saker i perioder men sen får det vara nog ett tag innan jag e på´t igen... Så nu har jag haft en paus från fotbollen sen 2002 med undantag för vissa provträningar med olika lag och spel i studentserien så nu kanske det är dags igen.. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback