Nytt år!

Ja så var det ett nytt år, närmare bestämt 2010.  Tycker alltid att nyår är lite skumt sådär. Att ett nytt år börjar och att ett annat bara är borta... Känner sig ju ngt äldre minst sagt... Men, men. Nyår firades iaf i Falköping i Erik och Marias nya hus. Det var väääldigt fint. Men det var ju nästan lite självklart då de som bott där innan var arkitekter.. Eller iaf så var en det.. Trist dock med en elräkning på 10 000.. Får nog bo i lght ett tag till med andra ord.
Dagen efter så fick vi god mat hemma hos Anders familj. Innan det så var jag, Emil å Anders å åkte en massa pulka. Det var år och dar sen jag gjorde det sist. Har annars mest kollat lite på håll och inte fattat hur barnen orkar ta sig upp och upp och upp. Har ju fattat att man orkar åka ner... Men nu när vi åkte så förstod jag verkligen varför: Det är ju så kul! Allt det där traskandet uppför gör ju det värt det. Lätt! Sen drog vi tillbaka mot Skövde. Emil å Anders köpte den klassiska nyårsdagspizzan. Sen blev det film och sen bingen.
Dagen idag startade sent med att vi alla tre vaknade vid elva... Sen vare frukost och efter det så drog A vidare t en polare å jag å Emil var iväg med skidorna upp på Billingen. Väl där åkte vi milen, Långsamt gick det men var kul ändå. Sen traskade vi hemåt, mötte upp A och nu har vi käkat trerätters, klockan är strax efter midnatt och jag är trött... Tragiskt (c:

Här kommer lite kort från nyår och dagens strapats i skidspåret!
Gott nytt år på er alla. Hoppas ni får ett fint år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback