Hemma igen

... efter en intensiv helg i Lkpg. Vi kom dit i fredags kväll vid halv elva. drog hem t Jenny å John å käkade lite, snackade och sen sov vi. Lördag dag spenderades på stan. Jag köpte en tjusig klänning till kvällen och en blus. Ja å Jenny var de som gick i affärer, Emil å John gick på själva examenshögtiden. Sen var det lite paus och vila och sen flög vinkorkarna och ölkapsylerna av och festen var igång. Vi svidade om å fixade till oss. Sen drog vi t Måns kollektiv där han hade mottagning. Det var väldigt trevligt och mycket god mat. "Skägget" var där och sjöng. De överraskade Måns med att ha övat in en låt som han alltid velat sjunga. Det gjorde de jättebra och jag blev rörd till tårar... Så många tankar flög genom mitt huvud då de sjöng. Låten heter "This is the moment" tror jag. Fick mig att tänka på att detta nog är sista gången jag är i Lkpg för att ngn tar examen... Känner i stort sett ingen mer som tar examen och som fortf pluggar, eller så tar de examen nu i dagarna.. Blev riktigt rörd iaf

Kvällen var dock inte slut där. Vi drog på oss vandringskängorna och begav oss upp till Gamla Linköping där Anton å Johan hade sin mottagning. Där var det också mysigt så där var vi ett tag. Efter det bar det ner till mc-klubben där kvällen skulle avslutas och klackarna skulle upp i taket. Det var gött å kul. Klockan fyra stensomnade jag och alla gick upp vid tolv.. Dagen har spenderats i Jenny och Johns soffa kollandes på Transformers.

Nu är vi i Skövde igen. Trötta, nöjda och väldigt, väldigt nostalgiska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback