En dags miss

i bloggen blev det igår. Det var ett tag sedan nu, har blggar rätt friskt ett tag. Kul då man ser att så många läser.Anledningen till gårdagens-  och nästan dagens - miss är: REA. Igår var jag i Gbg och fyndade en massa på H&M trend, inte divided-avdelningen utan trend-avdelningen som mest finns i stora städer. Tycker de har så himla snygga kläder. Min timing igår hade inte kunnat bli bättre för igår sänkte näml H&M i stort sett allt till 50 kr. Har köpt bra saker också. Klassiker, som i vanliga fall kostat 5-600 men som jag nu köpt ör ca 1/10 av priset. Fint! Idag var jag en sväng i "Liköpinnnnngggg" och hälsade på syrran å Thomas. En väng på stan blev det där med och trevligt hos dem.
I helgen blir det Lkpg med examen och mer fynd. Feels good och väldigt ytligt dagar som denna då man sätter på nyheterna.

Kommentarer
Postat av: Caroline Broberg

Hej Stina! =)



Jag har sett på Facebook samt har hört av Anna K att du börjat blogga.... Så nu har jag varit inne och läst lite på din blogg! Kul!!



Jag tycker det är superkul med ditt intresse för loppisprylar! Tycker hyllan med porslin och annat som jag sett bild på är SÅ charmig! =) Jag har själv haft en period för några år sedan då jag gick på många loppisar, auktioner samt budade in saker på tradera! Jag är stolt ägare till såväl gamla röda kaffeburkar, trevånings kakburkar, en kryddhylla, sockerlådor m.m. Jag samlar också på Nils Johans Snapphanegrill från 50-60-talet. Vet du vad det är?? Jag har iaf den i nio olika färger och letar emellanåt på Tradera efter färger som jag inte har...



Jag bloggar också, men lösenordsskyddat! Vill du följa min blogg så hör av dig på Facebook eller nåt så kan du få lösenordet! =)



KRAMAR!

2010-01-17 @ 11:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback