Duk-frosseri!

Tjoho.
Jag är tillbaka i Skövde och tog en sväng på stan och uppe vid Elins esplanad (köpcentrum) idag. Fyndade lite underkläder på Lindex men framförallt så gick jag lös på Hemtex-rean: Halva reapriset! Har haft en period nu då jag köpt mkt dukar på loppis. Det tog fart i julas då jag hittade en jättehärlig julduk som passade så bra till vårt bord. Sen har det bara fortsatt. Så också idag. Köpte stora dukar och ingen kostade mer än 50 kr. Det är bra! Roligt å variera med textil tycker jag. Det gör så himla mycket. Det trista är att man måste stryka dem. Brukar iofs hoppa över det också. Så länge man ser till att de torkar rakt så brukar det räcka (c: Nu ska jag dricka massa vatten och ta det lugnt i soffan medans det är snöoväder utanför. Blir fint.



Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till fynden!! =)



Dukar, gardiner å sånt kan verkligen "göra" stämningen/stilen i ett rum! Och det är ju kul att kunna byta emellanåt! =)



Kramar från v-ås!

2010-01-27 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback