Semester...

Det är dags att planera någon form av semester. Jag vet inte vart eller någonting, men det måste planeras och det måste bli av, trots att det kommer innebära en vecka eller två eller tre, fyra, utan lön. Har aldrig haft en semester i hela mitt liv som varit betald och planerad. Förra året hade jag väl det på sitt sätt men kändes inte så. Hela sommaren - förutom då jag ej jobbade på sommarskolan - gick åt till att packa å flytta.. Igen resa där inte. Nu är det dags. Vill planera, ha ngt att se fram emot... Sol, sommar, bruna ben och mojitos!

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du ska planera in en resa! Är alltid gött att ha någon större happening att se fram emot och längta till! =)



Kramar! =)

2010-02-23 @ 16:26:28
Postat av: Anna

Jag förstår din längtan efter semester! I dagar som dessa, när det är kallt längtar man extra mycket. Dagarna kan dessutom bli lite lättare om man har något att se fram emot. Vad har du för semesterdröm just nu?



Kram Anna

2010-02-23 @ 17:11:44
Postat av: Rickard

Det är klart du ska åka till nice!

2010-03-08 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback