OS-guld, huvudvärk å bitterhet

(detta inlägg skulle kommit in igår men blogg.se krånglade)

OS-guld! Go, go Kalla, hon e bäst! Skönt att ha kommit igång med medaljplockandet. Nu ere bara å fylla på korgen.

Bitter är jag. Jag är arg och förbannad. Jag tycker jobbet är sådär. Det år så himla svårt.. Hur ska man kunna planera så många ämnen samtidigt utan planeringstid med så otroligt olika förkunskaper? De säger att jag måste ta ner mina krav på mig själv och att det inte förväntas så mkt.. Men vad är då poängen? Jag fattar inte. Antingen så gör man ju sitt bästa eller så gör man inte det. Man kan ju inte gå in i ngt och bara köra halvfart. Sån e inte jag iaf...

En annan sak som jag också irriterar mig på är folk på tradera som ska stava till shabby chic och som skriver scabby chick.. Vem vill buda in ngt med benämningen scabby chic?

Sen har jag ont i huvudet och är trött och känner inte att så mkt är kul just nu.. /c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback