En annan adventsljusstake

... blev det igår då jag var på Coop och köpte de senaste Stig Lindberg muggarna. Där reade de ut adventsljusstakar så jag köpte en vit för 15 kronor. Tyckte den passade bättre hemma än den guldiga från loppis. På jul blir jag helt till mig i pynt och grejer. Annars gillar jag mest "less is more", även om det inte riktigt syns hemma hos oss.. Men jag försöker dra ner på eländet (c: Men på jul! Så får det gärna glittra, spraka, vara av metall, rött, vitt, härligt! Och gärna, gärna gammaldags!




Kommentarer
Postat av: Anna K

Fin!!

2010-12-08 @ 08:35:33
Postat av: Carro

Tjusig ljusstake och väldigt piffigt att kyuta rosetter av fint band runt ljusen! =)



Jag gillar polkagriskäpparna (för det är det väl?) i den vita skålen också! =)



KRAM!

2010-12-08 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback