Detaljer var det ja...

... så när jag var nere på stan köpte jag lite spets att knyta runt vasen:




Annars har jag inte gjort mycket: Surfat, strykt en duk, plockat lite här hemma, haft ångest över mitt liv - vad ska hända egentligen? - och över min hälsa - har skumt tryck över bröstet och känner mig typ skum hela tiden - och över mitt skidkort som inte blivit använt som det borde. Jag orkar inte. Vill arbeta med form, färg, porslin, loppis och kakbak...

PS
Tack Annika för din kommentar! Blir glad

(c:

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Stina!

Tack för besök och kommentar hos mig! Välkommen åter!

Så mysigt du har här. Fint att ha hyacinter i vas, som snittblomma. Håller de länge?

Gillar de där greengateassietterna som syns längre ner jättemycket.

Postat av: Inger Larsson

Hej gumman!

Hyacinter är magiska men de tappar balansen och lukten efter ett tag. Det du gjort ser ju jättefint ut. Bra tips till mig som rotar bland gamla spetsar. Tänk att en liten tjej kan så förpesta luften.Bli frisk så fort du kan och ta sen på dig skidorna. De ska med hem för nu börjar pappa tänka sig skidturer trots fortsatt förkylning. Vill ni ha den där kaffe-kon? Nu är den lagad och fin.

Pussss!

2010-12-14 @ 10:22:38
Postat av: Linda

Jättevackert med spetsbandet runt vasen! Och jag håller med dig om hyacinterna, underbara blommor! Har alltid massor hemma till jul, helst vita.

2010-12-14 @ 15:11:13
URL: http://porslinan.blogspot.com
Postat av: Carro

Tryck över bröstet låter inget bra - trust me I know....



Är du stressad?? Kan det vara spända muskler som orsakar trycket?!



Du piffar å gör väldigt fint hemma hos er tycker jag! Det ser sjuukt myspysigt ut! =)



Ta hand om dig!

MÅNGA KRAMAR!

2010-12-14 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback