Liten update

Hej

Jag har inte bloggat för jag har varit bortrest på möhippa denna helgen. För Helena, barndomskompis. Ville ej skriva ngt innan med risk för att förstöra överraskningen.

Gårdagen var underbar. H blev kidnappad av Mc-förare och förd till träningsanläggningen och spat där vi skulle vara till stor del av dagen. 170 knyck gick det i så hon va lite skraj då de kom fram. Sen var vi på ett zumbapass - underbart!!!! Roligaste träningen ever! typ som en massa lätta dansrörelser där man skakade loss varje kroppsdel! Gällde bara att släppa loss. Sen relax, bad, osv... Vinprovning, middag och utgång. Inte en massa "skämma ut sig på stan"-grejer.

Sen kom jag till Elins place där jag sov och efter ett tag började jag må skit. Iäll spare you the details men det var inte trevligt. Tydligen blev jag och en annan tjej matförgiftade så jag e rätt mör idag. Skriver mer en annan dag. Förutom det var möhippan väldigt trevlig och jag hoppas främst att Helena gillade den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback