Sitta uppe..

... såhär års så kunde det ha suttit mkt bra med en "vanlig" lärartjänst. Då hade jag haft påsklov. Nu är jag ledig till måndag och bara det känns helt gudomligt! Tänk att få sova ut på morgonen och sitta uppe lite sent.. Ah!! Den här sista veckan har jag varit helt slut och går upp en kvart innan jag måste iväg. Det e segt och inte ett så skönt sätt att vakna dagen på.
Idag har det hur som helst varit jobb. Vi diskuterade integration. Det var intressant men man bara nafsade på ämnet känns det som. Finns så mkt att säga.. Så mkt att förbättra.
Sen har jag mest gått runt och gått och gått och gått idag... Skönt! Nästan vår..

Det var allt för idag. Nu e ja för bizzzzzy med att sitta uppe.. Även om jag helst hade varit ute å firat av ledigheten. Men, men.. Sitter här hemma all alone och ibland är det också skönt (c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback