Lite loppisfynd!

Igår var jag på studiebesök på jobbet. Sen skyndade jag bort t Erikshjälpen för att fynda lite innan det stängde. Följande blev det:



Påslakan i riktigt tät vävd duk



Tre lila (!) tallrikar. Det är nog det första lila som jag någonsin köpt i porslinsväg.. Ej min favvofärg. Men jag gillar formen och så var de så tjocka och härliga.. Och så kostade de 5 kr styck.. Svårt att motså.. (c:



Två lite större tallrikar för 10 kr styck. Antingen till uppläggningsfat eller till något annat gott. Gillar det fyrkantiga!



En högre vispskål! Har letat efter det ett bra tag. Blir så stänkigt då man vispar grädde men nu hopps jag att ja slipper det. 15 kr. Snygg är den också!



Ja... Dessa är inte riktigt min stil. De är mer shabby.. Men tänkte att man kan ha dem till små krukor om man inte hittar något bättre anv. område.

Det var allt för idag!

Hare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback