Gamla bilder...

-sitter jag just nu och tittat på... Ibland är det så kul att titta på, ibland mindre kul.

Då jag läste en kurs inom Kommunikation+estet på Lkpg universitet så gick jag i samma klass med en tjej som sa:

"Nej, jag tar aldrig kort. Då blir det bara det man har kort på som man minns"

Jag tänkte mest att hon var väldigt trist. Hon hade barn och hade jag själv varit hennes barn så hade jag gärna velat ha lite kort på mig själv då man var liten.. Så man kunde se sen, lite senare, hur man såg ut.. Men det hon sa har ändå dröjt sig kvar lite.. Jag håller dock inte riktigt med. Jag minns mycket mer än det jag har kort på. Däremot så kan korten frammana andra minnen, som jag annars inte hade kommit ihåg.. Ja.. Jag vet inte..

Nu är det torsdag. På lördag ska vi ha fest. Blir väl en massa läkare och jag. Kan nog bli kul hoppas jag iaf (c:

Här kommer lite gamla kort (c:

Från Barcelona, två år sedan:









Elins stuga sommaren 2006. Kommer du ihåg Elin?! Total semester med naakenbad i natten och en massa vin och snus! Ah!!! Det måste vi göra igen! Det var underbart!


Vägen ut till bryggan...





Sommar 2006... Vad unga vi ser ut eller?!



Pappa.... (c:


Kommentarer
Postat av: Anna

Har svårt att avgöra om din far är på väg att orientera eller göra någon annan aktivitet (c;



Postat av: Elin Osso

Ja, ååh! Fasen vad bra vi hade det!

Du får absolut komma dit i sommar igen! Vi gör om det :)

2010-04-09 @ 07:55:48
Postat av: Carro

Härliga foton!

En bild säger mer än tusen ord! =) Jag skulle inte kunna leva utan en kamera! =)

2010-04-11 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback