Tröttare än tröttast

är jag idag.. Eller nu för tiden, ska man väl säga... Denna veckan har jag varit helt slut... Kan iofs bero på att jg satt uppe i söndags till kl 3 för att sticka. Fick två baota-stickor från Maria å Ida i inflyttningspresent å tre nystan så ikväll blir min halsduk färdig! Den blir fin... Men igår sov jag länge och ganska länge idag... SKulle ut å cykla lite idag men får bara ont i benen.. Är lite förkyld så kanske kommer bryta ut ngt snart.. Men ändå.. Kanske kan bero på all träning å min fett-kost? Ja jag vet inte.. Segt är det iaf... Eller så beror det på höst å sysslolöshet..

Nu ska Emil iväg t jobbet (jobbar natt) och jag ska snart sega iväg till spinningen. Får se hur det går... En sak e bra iaf: Det är att jag fick en kappa på posten idag som jag kikade på på trend-hm förra året men den var för dyr.. Nu har jag iaf budat in den på auktion och den var väldigt fin och satt himla bra! Blå å härlig. Så nu har jag lyckats buda in splitter nya - och höstens modell - av Vagabond-stövlar och en ny kappa för ca. 400 kr (inkl frakt). Känns ju kul för plånboken iaf...

Nu ska jag försöka ladda för allt spännande som kommer hända på spinningen och för allt som jag kommer va med om denna veckan i metropolen Skövde!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en trevlig helg med bra mat och sällskap!

Kan du inte lägga ut en bild på halsduken? Jag är nyfiken på hur den blev. Om du vill ha den längre så hör av dig så kan jag skicka ett nystan till.

Kom och hälsa på i Jönköping så tar vi en loppisrunda!

2009-10-13 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback