Shopping...

Tjoho
Igår åkte jag å mamma till Lidköping för å hälsa på Thomas å Lisa. Vi fick väldigt god mat och tog en tur på stan. Jag hittade ett bar höga stövletter/stövlar på en loppis. De var fina och hade klack. Sen drog jag själv till fabriksbutiken på rörstrand. Där köpte jag en helt servis med gula höganäs-grejer som jag kollar på en längre tid. Skillnaden nu blev att priset för allt blev 250 istället för kanske tio gånger så mkt.. Så jag e nöjd.
Emil kom hem, igår från Gran Canaria. Brunare än någonsin. Tom brunare än vad han var efter Asien (!?). Idag har vi gjort om en del här hemma och det blev jättebra, så det var skönt. Sen kom Erik å Anna å hälsade på. Åt muffins å hade det gött. Ikväll har jag å emil ätit trerätter, dansat å nu ere slagg som ligger utslaget i soffan...
Gött!
Är sjukt nervös för veckan då jag ska vikariera i en femma och en sexa.. Har ju ingen aning om vad man gör i den åldern och har ännu ej fått veta ngt...
jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback