Shopping i ett blött Jkpg

yes!!! Nu har jag varit i Jkpg å hälsat på Ida. Det var underbart och dyrt. (c: Nej, knappast dyrt när man som jag handlar på loppis. Vi var toktaggade båda två och det slutade med en full bil.. Jag shoppade tyger (massa, massa tyger, här ska varas pyssliga), kuddfodral - signerat och riktigt retro, lite barnsaker till Lisa å Thomas, kruka, snygg cigg-burk som någon som röker kan få, en sjukt snygg retro-lampa på tre ben i teak med en lite lattjo skärm som nog får bytas bort så småningom då jag hittat ngn snyggare... Sen handlade jag ett par gore-tex regnbyxor, splitter nya för 65 kronor! Jag upprepar: GORE TEX 65 kronor!!! Sjukt.. Eh.. Tre helt underbara tapetrullar med härligt blom-mönster som ska upp i mitt framtida hus/svindyra bostadsrätt med tre meter i takhöjd. Dessa fick dock lämnas i Jkpg för det var så tungt att bära allt.. Ännu mer tyg... Ja. det var nog det. (c: Härligt var det! Vi for runt överallt och shoppade och båda gjorde jättefina fynd. Ida köpte en jättefin tavla som var väldigt Ida:ig som hon ska ha på sin kolonilott plus en massa annat så båda var väldigt nöjda. Väl tillbaka i deras lägenhet såg vi på Gilmore, en serie som jag aldrig tidigare kollat på. Tre avsnitt blev det och två lånade boxar hit hem så nu har jag och göra (c: Stickade klart min halsduk där också så nu kan jag varra varm. en kanonhelg helt enkelt. Väl hemma så kom Linda å hälsade på (från gamla jobbet). Det var kanon. En riktig pingla! Nu är jag trött efter att ha slått in tio tradera-paket och försökt hålla ordning på vilket som ska vart. men tror jag lyckats. Snart blir det soffan med vad den nu har att erbjuda...

Sa jag att Emil är på Gran Canaria, att han dricker bärs å att det är 25 grader? Slår nästan helgen men inte riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback