Ingen tv

Idag har jag inte tittat en enda minut på tv! Bra va? Behövs sådana dagar ibland men då måste man ju haft annat å göra. Å det har jag... Städat hela lägenheten (ni vet sån där dunderstädning där minsta vrån har putsats). Sen ner på stan, köpa lite presenter, lämna tillbaka en tröja och byta färg på en åt Emil... Handla mat inför helgen då mamma å pappa kommer. Sen släpa hem allt. Iväg m tradera-paketen (som jag skrev om förut, ja, jag vet). Sen städa då... Planterade om alla blommor också.. Och försökte rensa ut en massa gamla papper. Gick okej. Fixade lite med tradera... Glömde äta.. Så idag har jag levt på bågra godisbitar och en omelett. Lyckat. Så nu ska jag äta... Och packa inför imorgon. Blir gött.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback