Besök och åka bort

Igår kom Helena hit. Det var väldigt mysigt och vi satt och pratade till långt in på småtimmarna. Det är fräckt det där med "vänner från förr". På något sätt så måste man ha haft väldigt bra omdöme på den tiden för man har ju kontakt fortfarande idag. Det behöver inte vara så att man hörs/ses ofta men då man väl ses så är det samma sak - och nytt - på samma gång. För det är ju inte så att kontakten är likadan nu som den var då eller att man är samma person heller för den delen. Jag gillar det iallafall och det känns så himla gott och roligt! Vi var en sväng på stan nu och sen drog Helena tillbaka t Jkpg och jag gick hem å fixade lite.
Håller på å säljer iväg lite kläder på tradera. Det känns så sjukt skönt och ännu skönare är att folk vill köpa ens grejer! Så då får jag både lite inkomst och mer plats i garderoben. Två flugor i en smäll.
Söker jobb men finns knappt ngt å söka. Söker det som finns och nej, ni som ej varit i samma situation vet inte hur det känns...
Om några timmar drar jag å Emil mot alsland för imorgon vankas det släktträff. Det ska bli jättekul! Träffa kusiner, moster+man och kusinbarn! Och äta god mat! Ska bli härligt. Bästa blir ändå å träffa päronen nu igen. Var ett tag sedan jämfört med förut.
off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback