Tre dagar av fem har gått!

Hej hopp.
Nu är det onsdag och om två dagar är jag åter i Lkpg å lever livet med härligt sällskap. Ska bli gott!
Har jobbat denna vecka och det har gått bra. När de andra lärarna går runt å hyssjar och tycker att eleverna är pratiga så förstår man att man verkligen har helt olika erfarenheter. Jag tycker att det är tyst som i graven (nästan) och det är väldigt härligt! I en sådan miljö kan man ju faktiskt lära ut något! Det är dock lite för stillsamt för min smak. VIll nog ha lite mer riv å röj tror jag. Men det beror nog mer på att jag vill va på högstadiet. Det går bra iaf och det känns som om tiden går väldigt fort och ingen stress så som jag kände förra året. Det beror nog på massa olika saker... Här måste man inte riktigt ha stenkoll, vilket jag kunde känna på förra skolan. Där fick man ha sån koll på vissa elever så att itne de skulle dra igång en hel klass.. Här får man mer utrymme.
Peronalen är det också skillnad på. Här jobbar man mer tillsammans som ett team runt eleverna. Det blir ju också myckert bättre. De hjälper varandra och pratar och samarbetar och allt.

Ska ändå bli gott med helg då den väl kommer! Nu träna bort min träningsvärk (c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback